Regulamin Serwisu MojeDostawy.pl
- Postanowienia ogólne
- Definicje
- Rodzaj i zakres świadczonych usług
- Warunki korzystania z Serwisu MojeDostawy.pl
- Warunki Płatności Cyklicznych w Serwisie MojeDostawy.pl
- Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych
- Tryb postępowania reklamacyjnego
- Własność intelektualna
- Postanowienia końcowe
Polityka Prywatności znajduje się pod linkiem:
https://mojedostawy.pl/?page_id=3
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Serwis MojeDostawy.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych przez Serwis MojeDostawy.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów oraz świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Serwisu MojeDostawy.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- DEFINICJE
- FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie www.mojedostawy.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.
- USŁUGODAWCA – Marek Piotrów wykonujący/a działalność gospodarczą pod firmą mojedostawy.pl Marek Piotrów, adres siedziby: ul. Krzyżówki 1B/48, 03-193 Warszawa, adres do doręczeń: ul. Krzyżówki 1B/48, 03-193 Warszawa, NIP: 7542721320, REGON: 384132882, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: kontakt@mojedostawy.pl, tel. 517665155.
- USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- UMOWA – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość;
- USŁUGA – dostawa oraz prowadzenie konta klienta przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.
- SERWIS MojeDostawy.pl – strona internetowa umieszczona pod adresem: www.mojedostawy.pl, wraz ze wszystkimi podstronami stanowiącymi jej części, przy wykorzystaniu której Usługodawca oferuje i sprzedaje Usługobiorcom produkty oraz swoje usługi.
- RODZAJ I ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług takich jak:
- korzystanie z Formularza Kontaktowego,
- korzystanie z Newslettera,
- sprzedaż produktów,
- dostawę zakupionych produktów na adres wskazany przez klienta, w regionach objętych zasięgiem dostaw MojeDostawy.pl, których aktualna lista jest dostępna w Serwisie MojeDostawy.pl,
- ceny wyrażone są w złotych polskich (zł). (nie wystawiamy Faktur VAT, gdyż nie jesteśmy płatnikiem podatku VAT).
- cena produktu nie obejmują jego dostawy, cena dostawy jest osobną pozycją i zależna jest od rodzaju oraz ilości wybranego produktu,
- prowadzenie konta klienta w Serwisie MojeDostawy.pl.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowej lub stałej zmiany parametrów Usług, w tym do wprowadzania do oferty nowych oraz wycofywania wcześniej oferowanych rodzajów produktów i dostaw, zmiany ich cen, a także do wprowadzania dostaw do wcześniej nieobsługiwanych regionów, jak i rezygnacji z dostaw do regionów uprzednio obsługiwanych.
- Zamówienia składane poprzez Serwis MojeDostawy.pl. W celu dokonania zakupu produktów Serwisie MojeDostawy.pl klient powinien:
– wybrać produkty które mają zostać dostarczone, korzystając z Serwisu MojeDostawy.pl,
– wypełnić prawidłowo formularz rejestracyjny,
– zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptować go składając oświadczenie o następującym brzmieniu: „Zapoznałem się i akceptuję Regulamin Serwisu MojeDostawy.pl zawierający politykę prywatności”,
– wyrazić zgodę na zawarcie Umowy poprzez potwierdzenie zamówienia oraz zobowiązanie się do zapłaty wskazanej w zamówieniu kwoty, używając przycisku: „Kupuję i Płacę”. - Po złożeniu zamówienia Usługobiorca otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożonego zamienia na adres poczty elektronicznej wskazany przy rejestracji.
- Do zawarcia Umowy przy złożeniu zamówienia poprzez Serwis MojeDostawy.pl dochodzi z chwilą użycia przez Usługobiorcę przycisku: „Kupuję i Płacę”.
- Prawo odstąpienia od umowy, oparte jest na zasadach ogólnych, czyli Usługobiorca ma prawo do 14 dni zwrócić zakupiony towar. Proces zwrotu, reklamacji czy odstąpienia od Umowy opisany jest w kilku krokach:
– wysłać maila na adres kontakt@mdostawy.pl lub zadzwonić na numer 517-665-155.
– w zależności od sytuacji sposób zwrotu może być następujący: Usługobiorca dostarcza do Usługodawcy zwracany towar (osobiście lub wysyłkowo), Usługodawca będąc w regionie Usługobiorcy odbierze zwracany towar (najcześciej raz w tygodniu)
– Usługobiorca otrzymuje zwrot wpłaconych środków na konto bankowe.
- Świadczenie Usług na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług takich jak:
- WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU MojeDostawy.pl
- Klientem może być każda osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zarówno obywatel Polski, jak i każdego innego państwa, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność do czynności prawnych, pod warunkiem iż adres dostawy jest obsługiwany przez Usługodawcę.
- Warunki przyjmowania zamówienia i płatności:
– zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
– zamówienia na czwartek przyjmowane są najpóźniej do wtorku do godziny 20:00,
– Usługobiorca jest zobowiązany do zapłaty za zamówienie poprzez dokonanie transakcji za pośrednictwem podmiotu świadczącego obsługę płatności online drogą elektroniczną PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, lub w wyjątkowych przypadkach na rachunek bankowy: 25 1140 2004 0000 3902 7908 8260 - Dostawy odbywają się w czwartki, po między godziną 14:00 a 22:00, produkt zostaje dostarczony pod drzwi Usługobiorcy, celem dostawy pod nieobecność Usługobiorcy należy podać kod dostępu do klatki tak by osoba dostarczająca mogła dostarczyć zamawiany produkt.
- Po dostarczeniu produktu pod drzwi Usługobiorcy, Usługodawca wysyła mail lub/i sms z powiadomieniem o wykonanie usługi dostawy. W tym momencie odpowiedzialność za dostarczone produkty przechodzi od Usługodawcy do Usługobiorcy.
- MojeDostawy.pl dostarcza drogą elektroniczną dokument sprzedaży, jednocześnie dokument ten nie jest paragonem fiskalnym, gdyż forma sprzedaży nie podlega takiemu obowiązkowi.
- Faktury VAT nie są wystawiane, gdyż MojeDostawy.pl nie jest podmiotem płacącym Podatek VAT.
- Dokument sprzedaży dostarczany jest elektronicznie
- Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
- Umowa sprzedaży zawierana jest na okres zależny od wybranego wariantu, nie dłużej jednak niż od dnia zamówienia do planowanego ostatniego dnia dostawy.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Klient zobowiązany jest chronić poufność informacji umożliwiających dostęp do jego konta w Serwisie Mojedostawy.pl, w szczególności poprzez nieujawnianie tych informacji osobom trzecim. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody spowodowane udostępnieniem osobom trzecim informacji umożliwiających zalogowanie się do jego konta w serwisie MojeDostawy.pl lub pozostawaniem zalogowanym do swego konta w Serwisie mimo, że nie będzie z niego korzystał w danym momencie.
- WARUNKI PŁATNOŚCI CYKLICZNYCH W SERWISIE MojeDostawy.pl
- Cykliczność płatności – czyli co jaki czas pobierana jest opłata.
W zależności od dokonanego wyboru Usługobiorcy cykliczność może być cotygodniowa, opłata pobierana będzie w dniu dostawy, po dostawie. - Wysokość płatności w danym okresie – czyli jaka jest pobierana opłata. W zależności od dokonanego wyboru Usługobiorcy, wysokość pobieranej opłaty zależna jest od ceny za produkt oraz kosztów jego dostawy.
- Zasady rezygnacji z płatności cyklicznych – czyli jak wyłączyć subskrypcje. Zarządzanie swoją subskrypcją jest możliwe po zalogowaniu się na swoje konto poprzez kliknięcie „Moje Konto” w Serwisie MojeDostawy.pl i przejście do zakładki „Moje Subskrypcje”. Przycisk Anuluj powoduje wstrzymanie realizacji subskrypcji co powoduje iż produkt nie będzie dostarczany a opłata nie będzie pobierana. W każdej chwili użytkownik może ponownie włączyć subskrypcję co będzie się wiązało z rozpoczęciem ponownej dostawy oraz pobieraniem opłat.
- W przypadku jeśli wstrzymanie realizacji subskrypcji przez Usługobiorcę nastąpi w dzień przed dniem dostawy, to dostawa odbędzie się w całości. Wstrzymanie subskrypcji nastąpi licząc od kolejnych dostaw.
- Wszelkie produkty zakupione w usłudze subskrypcji przechowywane są przez PayU S.A z siedzibą w Poznaniu.
- Informacje o bezpieczeństwie przechowywania tokenów.
- Serwis jest zabezpieczony z użyciem szyfrowanego protokołu SSL (https).
- Każdy użytkownik ma swoje konto.
- Konto użytkownika zabezpieczone jest hasłem składającym się co najmniej z 8 znaków w tym małą, dużą literą, liczbą oraz znakiem specjalnym. Hasło powinno być regularnie zmieniane co 90 dni oraz powinno być inne od 4 poprzednich, przypomnienie w tej sprawie będzie wysyłane mailowo.
- Konto użytkownika jest blokowane czasowo po 5 nieudanych próbach logowania.
- W przypadku zidentyfikowania procederu przejmowania kont lub włamań na konta klientów w Serwisie MojeDostawy.pl zobowiązujemy się do:
- poinformować o tym niezwłocznie PayU, jednak nie później niż w terminie jednego dnia roboczego od wystąpienia incydentu,
- przygotować niezbędne wyjaśnienia określające przyczyny zaistniałej sytuacji wraz ze sposobem ich usunięcia,
- przekazać PayU listę kont Klientów w Serwisie MojeDostawy.pl, co do których istnieje podejrzenie przejęcia.
- Cykliczność płatności – czyli co jaki czas pobierana jest opłata.
- WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
- Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. korzystanie z Newslettera).
- Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@mojedostawy.pl
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
- Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
- Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
- TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@mojedostawy.pl
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
- WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.mojedostawy.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością www.mojedostawy.pl Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.mojedostawy.pl, bez zgody Usługodawcy.
- Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.mojedostawy.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.